2020. november 16., hétfő

 

2020. november 17.  kedd

 

Matematika:

- Több-kevesebb gyakorlása https://view.genial.ly/5f6d9c49f902780d10ca02af?fbclid=IwAR2y2SFRgM-uawfVRwwNT35YUpAToV_Wpa3f1tYWRnAr1Y7PGE-z6lpMe5Y

- Összeadás gyakorlása

https://wordwall.net/resource/1155337/matek/%c3%b6sszead%c3%a1s-5

Videó felvételt szeretnék kérni a feladatokról!

 

Olvasás:

- A Himnusz első versszakának memorizálása, elmondása kívülről.

- https://wordwall.net/resource/6847733/himnusz-tedd-megfelel%c5%91-helyre-szavakat

- Keverje össze a családi képekkel Kölcsey Ferenc fényképét, s neveztesse meg a képeken látott embereket.

 

Fotót szeretnék kérni a feladatról!

Testnevelés:

- Járás körben a szobában, majd minden tapsra guggoljon le. Lehetőleg mindig más ritmusban tapsoljon a gyermeknek. Legalább 8x guggoltassa.

- Törpejárás (guggolva járjon körbe), majd óriásként (lábujjhegyen, karok a magasban) 2 kör a szobában váltott járással. Mondókája:  Ilyen kicsi a törpe, guggolj le a földre!

                                                                 Ilyen nagy az óriás, máris lábujjhegyen állj!

- Békaugrás előre. 2 hossz a szobában

.


Videó felvételt szeretnék kérni a feladatokról!

Történelem:

- A történelmi korok átismétlése (felsorolása, sorba tétele) a régi kortól a jelen (mai) korig, balról –jobbra haladva.

 

Természetismeret:

- A levegő. A levegő körülvesz bennünket. A levegő gáz (légnemű anyag).

Tulajdonságai:

·         átlátszó (nem látjuk).

·         színtelen (nincs színe).

·         szagtalan (nincs szaga).

Érzékeltesse a levegőt:

·         fújjon a gyerek kezére, ő is a sajátjára

·         fújja a levegőt a hajszárítóval a kezére

·         ha van otthon, lufi, fújja fel egy kicsit, majd a lufi száján keresztül engedje ki a levegőt

·         az előbbiek segítségével egy ping-pong labdát, vagy vattadarabot vagy egyéb könnyű tárgyat „fújjanak el”. 

- https://wordwall.net/resource/6849413/halmaz%c3%a1llapotok-melyikre-jellemz%c5%91

Fotót szeretnék kérni a feladatról.

Hon és népismeret:

- Alaprajz:  

Tegyen a gyermek elé néhány tárgyat egy nagyobb méretű papírlapra: pl.  kanál     tányér         pohár        félbe hajtott szalvéta       rajzolja körbe őket, majd levéve mutassa meg a gyermek, melyik rajz , melyik tárgy alaprajza. Használja mindegyiknél az alaprajz kifejezést.

- Mutasson egy ház, majd utca, végül Hódmezővásárhely alaprajzát pl.:.

 

 










Videót szeretnék kérni a feladatról!

Jó munkát kívánok!