2020. április 2., csütörtök

2020. 04. 02.


2020. 04. 03. péntek

1. tanuló

- Az előző feladatok ismétlése: anya, apa, saját név, iszik, alszik szavakra egyesével mutasson rá a gyermek. Amikor hibátlan, térjünk át a mondatalkotásra. Tegyük ki ezeket a szavakat a gyermek elé (kép nélkül most már). Majd kérjük meg a gyermeket, hogy tegye ki a mondatokat. minden variációt kérjenek!  „Apa iszik”   „Anya alszik”      „saját név  alszik”     „saját név iszik”    „apa alszik”   „anya iszik”
Videót szeretnék kérni a feladatról!

- korongkép-számjegy
  

- Bármilyen játékkal (spatula, színes papír, színes szívószál..stb ) építés mintára :
          







Fotót szeretnék kérni a feladatról!

-  Szórjunk szét a lakásban különböző színű labdát, papírt, építőkockát…stb. Kérésre gyűjtse össze azokat szín szerint kérve: Kérek 3 pirosat!    Kérek 2 kéket!   stb….amíg el nem fogynak.  Legalább 10 kérés legyen!
Fotót szeretnék kérni!

2. tanuló

-  Szórjunk szét a lakásban különböző színű labdát, papírt, építőkockát…stb. Kérésre gyűjtse össze azokat szín szerint kérve: Kérek (1, 2, 3) pirosat!    Kérek(1, 2, 3)  kéket!   stb….amíg el nem fogynak. Legalább 10 kérés legyen!
Fotót szeretnék kérni!

-- Az előző feladatok ismétlése: anya, apa, saját név, iszik, alszik szavakra egyesével mutasson rá a gyermek. Amikor hibátlan, térjünk át a mondatalkotásra. Tegyük ki ezeket a szavakat a gyermek elé (kép nélkül most már). Majd kérjük meg a gyermeket, hogy tegye ki a mondatokat. minden variációt kérjenek!  „Apa iszik”   „Anya alszik”      „saját név  alszik”     „saját név iszik”    „apa alszik”   „anya iszik”
Videót szeretnék kérni a feladatról!


- Memoria fejlesztő játék: tárgyak max. 4 db kirakása egyesével s azok megnevezése. Majd takarja le a gyermek egyesével a tárgyakat, miközben újra nevezzék meg azokat. Ezután tegye a gyermek ugyanazokat a tárgyakat, ugyanolyan sorrendbe őket alá a letakart tárgyaknak. Ellenőrizze!   Eszközök pl. olló, ragasztó, ceruza, radír    vagy  kanál, villa, kés,  szalvéta

3. tanuló

-  Szórjunk szét a lakásban különböző színű labdát, papírt, építőkockát…stb. Kérésre gyűjtse össze azokat szín szerint kérve: Kérek  pirosat!    Kérek  kéket!   stb….amíg el nem fogynak. Legalább 6 kérés legyen!
Fotót szeretnék kérni!

-- Az előző feladatok ismétlése: anya, apa, saját név, iszik, alszik szavakra egyesével mutasson rá a gyermek. Amikor hibátlan, térjünk át a mondatalkotásra. Tegyük ki ezeket a szavakat a gyermek elé (kép nélkül most már). Majd kérjük meg a gyermeket, hogy tegye ki a mondatokat. minden variációt kérjenek!  „Apa iszik”   „Anya alszik”      „saját név  alszik”     „saját név iszik”    „apa alszik”   „anya iszik”

- Kockatorony építése minta alapján:   piros – kék – kék – sárga – sárga – kék – piros – kék – piros- sárga

-  Síkban való tájékozódás: https://learningapps.org/display?v=pbg1hm5x320

4. tanuló

-   Szórjunk szét a lakásban különböző színű labdát, papírt, építőkockát…stb. Kérésre gyűjtse össze azokat szín szerint kérve: Kérek 3 pirosat!    Kérek 6 kéket!   stb….amíg el nem fogynak. Legalább 6 kérés legyen!

- Az előző feladatok ismétlése: anya, apa, saját név, iszik, alszik szavakra egyesével mutasson rá a gyermek. Amikor hibátlan, térjünk át a mondatalkotásra. Tegyük ki ezeket a szavakat a gyermek elé (kép nélkül most már). Majd kérjük meg a gyermeket, hogy tegye ki a mondatokat. minden variációt kérjenek!  „Apa iszik”   „Anya alszik”      „saját név  alszik”     „saját név iszik”    „apa alszik”   „anya iszik”
Videót szeretnék kérni a feladatról!


- Síkban való tájékozódás: https://learningapps.org/display?v=pbg1hm5x320

5. tanuló

-   Szórjunk szét a lakásban különböző színű labdát, papírt, építőkockát…stb. Kérésre gyűjtse össze azokat szín szerint: Kérek  pirosat!    Kérek  kéket!   Kérek zöldet!  Kérek sárgát!….amíg el nem fogynak. Segítsük a szín felmutatásával, ha  szükséges.

- Az előző feladatok ismétlése: anya, apa, saját név, iszik, alszik szavakra egyesével mutasson rá a gyermek.

- Rakja ki a színsort önállóan, majd javítsa ki az esetleges hibáit.



-  Rész-egész: elég, ha rámutat a helyes képre. https://wordwall.net/hu/resource/1196281/r%c3%a9sz-eg%c3%a9sz


Ábrázolás, alakítás 04. 02.


A mai órán a tavaszra, a természet újjáéledésére, a közelgő ünnepre hangolódunk.

Többféle lehetőséget hoztam nektek, hogy mindenki szabadon választhasson aszerint, mihez van kedve, illetve, mihez vannak eszközei, anyagai otthon. Mindenképpen egy kis sárga csibét szeretném, ha készítenétek.

Íme a lehetőségek:

1. Az alábbi link egy vattakorongból könnyen elkészíthető csibére mutat:

https://hu.pinterest.com/pin/822681056919601861/


2. A következő linken található alkotáshoz egy műanyag villára és sárga temperára lesz szükség. A képen látható szemek valamint a csőr festéssel megoldhatók.

https://hu.pinterest.com/pin/822681056919602481/


3. A harmadik lehetőség sárga színű krepp papírt vagy szalvétát igényel. Itt tépéssel, gömbölyítéssel alakítjuk ki a csibe pihe ruháját azok papírra ragasztásával. A szemek, csőr lábak filccel is megrajzolhatók.

https://hu.pinterest.com/pin/822681056919973330/


4. Végül, ha az előzőek közül egyik sem volt szimpatikus, tanuljunk meg csibét rajzolni az alábbi linken elérhető útmutatás segítségével.

https://hu.pinterest.com/pin/822681056919973736/


Köszönöm szépen a munkátokat!!!

Szeretettel várom az alkotásokról készült fotókat! :-)