2021. március 8., hétfő

 

2021. március 9. kedd

 

Matematika:

1. tanuló

https://wordwall.net/hu/resource/11691505/melyik-sz%c3%a1msor-ugyanaz

https://wordwall.net/hu/resource/11397795/matek/sorminta

https://wordwall.net/hu/resource/9731594/m%c3%a1trix-forma-sz%c3%adn

2. tanuló

https://wordwall.net/hu/resource/12158137/melyik-sz%c3%a1msor-ugyanaz

https://wordwall.net/hu/resource/12160235/melyik-%c3%a9p%c3%adt%c5%91kocka-ugyanolyan

3. tanuló

https://wordwall.net/hu/resource/11691505/melyik-sz%c3%a1msor-ugyanaz

https://wordwall.net/hu/resource/12160235/melyik-%c3%a9p%c3%adt%c5%91kocka-ugyanolyan

4. tanuló

https://wordwall.net/hu/resource/11691505/melyik-sz%c3%a1msor-ugyanaz

https://wordwall.net/hu/resource/11397795/matek/sorminta

https://wordwall.net/hu/resource/9731594/m%c3%a1trix-forma-sz%c3%adn

5. tanuló

https://wordwall.net/hu/resource/2267185/gy%c3%b6ngyf%c5%b1z%c3%a9s-sz%c3%adn-alapj%c3%a1n

https://wordwall.net/hu/resource/12160235/melyik-%c3%a9p%c3%adt%c5%91kocka-ugyanolyan

6. tanuló

Mutassa meg a gyermeknek, hogy hol mutatja az egy percet az óra. Számolják meg, hogy minden szám között 5 perc (vonalka )van.  Mutassa meg és használja a fogalmat „múlt”   és „lesz”, amikor az időt leolvassa. 12 és 6 között múlt. 6 és 12 között „ lesz”

pl. 10 óra múlt 5 perccel         11 óra lesz 10 perc múlva

 



https://wordwall.net/hu/resource/12159274/mennyi-az-id%c5%91-az-%c3%b3r%c3%a1n

 

Videó felvételt szeretnék kérni a feladatokról!

 

Magyar nyelv és irodalom

1. tanuló

M L E S  betűk írott , kisbetűs gyakorlása ÖNÁLLÓAN





https://wordwall.net/hu/resource/9864089/milyen-hanggal-kezd%c5%91dik

2. tanuló

https://wordwall.net/hu/resource/9864089/milyen-hanggal-kezd%c5%91dik

Másolja le a füzetbe, lapra  az alábbi betűket önállóan!

A    Ó   I    E    L   T



3. tanuló

Másolja le a füzetbe, lapra  az alábbi betűket önállóan!

A    Ó   I    E    L   T

 

https://wordwall.net/hu/resource/9864089/milyen-hanggal-kezd%c5%91dik

4. tanuló

Olvasási gyakorlat: TK. 20. oldal

Diktálás után írja le az alábbi betűket írott, kisbetűkkel.    M    T   C   P   V   Ú

https://wordwall.net/hu/resource/9864089/milyen-hanggal-kezd%c5%91dik

5. tanuló

- Tegye elérhetővé a gyermek számára a feladatban szereplő tárgyakat, pörgessen, majd vigye oda önnek.

https://wordwall.net/hu/resource/12163483/hol-van-ez-t%c3%a1rgy

6. tanuló

Első feladat az alábbiakból:

- Írja le a gyermek a füzetbe az első feladat képein látható dolgokat, majd oldja meg a feladatot!

https://view.genial.ly/5f04ace517e8720d72143607?fbclid=IwAR2MIzPUwX5pjq_c_AwpSPdHrQaKVrN4eZdCK-jV166q04jxJKuTpBp1wkI  

  

Videó felvételt szeretnék kérni a feladatokról!

 

Testnevelés

1-2-3-4-5. tanuló

-  Az udvaron  helyezzen el szétszórva számozott papírlapokat 1-től 10-ig. Minden szám között kb. 5 m legyen. Fusson a gyermek az 1-s papírtól sorban a 10-ig, közben minden számnál guggoljon le és vegye fel az adott papírlapot.

- 1 kör futás az udvaron

Videó felvételt szeretnék kérni a feladatokról!

 

Természettudomány:

6. tanuló

Ismétlés:

https://wordwall.net/hu/resource/11873593/tavak

https://wordwall.net/hu/resource/9556828/magyarorsz%c3%a1g-nagy-t%c3%a1jai

https://wordwall.net/hu/resource/9556828/magyarorsz%c3%a1g-nagy-t%c3%a1jai

https://wordwall.net/hu/resource/9324356/felsz%c3%adni-form%c3%a1k-%c3%a1br%c3%a1zol%c3%a1sa

 

Videó felvételt szeretnék kérni a feladatokról!

 

Játékra nevelés

1. tanuló

https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=1a9427f3390a

 

Történelem:

6. tanuló

Az ókori Róma

- Romulus és Rémus alapította (monda szerint)





- Róma jelképe: szoptató anyafarkas









 - Uralkodója a császár volt



- Julius Cezar és Augustus volt a két leghíresebb császára

- Sokat harcoltak, hódítottak

- Elfogott emberek rabszolgák lettek

- Közülük nevelték ki a gladiátorokat













- Gladiátor: egymással és vadállatokkal harcoltak a rómaiak szórakoztatására

- A gladiátorok a Colosseumban küzdöttek, ez volt Róma híres cirkusza

 

https://wordwall.net/hu/resource/12167845/%c3%b3kori-r%c3%b3ma

 Hon - és népismeret:

6. tanuló

Életkori szakaszok:

https://wordwall.net/hu/resource/12168341/%c3%a9letszakaszok

 

Állampolgári ismeretek:

4. és 5.  tanuló

Mutasson a gyermeknek kiskorától kezdve képeket róla, lássa mennyit változott azóta.

Eredményes munkát kívánok!

2021.. 03. 08. HÉTFŐ

  Kedves Gyerekek és Szülők!

A mai órán a következő feladatok lesznek:

1. Zenehallgatás
Nyisd meg a linket! Nagyítsd ki a képet! A videót 1:29-ig nézzétek meg többször!
A videóban  hangszereket szólaltatnak meg.
https://www.youtube.com/watch?v=WV63aVMnyMA&t=79s&ab_channel=ArmaganCitak

A következőre szeretném a szülőket kérni:

-Amikor egy hangszer megszólal nevezze meg gyermeke számára a hangszert! 

-Amikor a videóban mutatja a képet, állítsa meg egy rövid időre. Mutasson rá a képernyőre (hangszerre) és nevezze meg a gyermeke számára a hangszert. 

-Amikor a videóban mutatja a képet, állítsa meg egy rövid időre. Mutasson rá a képernyőre és nevezze meg a gyermeke számára a hangszert. (mellékelek egy jpg formátumot, amit nyomtassaatok ki vagy rajzoljatok le) Tegye a gyermeke elé azt a képet ami a monitoron is szerepel. Mutasson rá a monitorra, majd a képre.

-Tegye a gyermeke elé a 4 képet. Nevezzen meg egy hangszert és gyermeke adja a kezébe a képet!



2.  
Hangszerek

Halllgasd meg  milyen hangszer szólalt meg és húzd a képét a zenéhez!

3. Ritmikai gyakorlat
Kérem tegyen a földre 2-2 színes papírt (pl.kék-zöld-kék-zöld, stb). A papírok egyenlő távolságban legyenek egymástól.
Gyakorlatot mutassa be a gyermekének, csinálják közösen, majd próbálja önállóan csinálni:
- a kék színű papír elé állva tapsoljon kétszer
- a zöld színű papír előtt guggoljon le és csapjon a tenyerével egyet a padlóra.

A feladatokról rövid videót vagy fényképet szeretnék kérni! Ha csak fényképet kapok egy rövid visszajelzést akarok a feladat kivitelezéséről!

Messenger vagy benakanita24@gmail.com küldjétek!


Jó munkát kívánok!

Vigyázzatok magatokra!


2021. 03.08., HÉTFŐ

   Kedves Gyerekek és Szülők!

A mai órán a következő feladatok lesznek:

1. Zenehallgatás
Nyisd meg a linket! Nagyítsd ki a képet! A videót 1:29-ig nézzétek meg többször!
A videóban  hangszereket szólaltatnak meg.
https://www.youtube.com/watch?v=WV63aVMnyMA&t=79s&ab_channel=ArmaganCitak
A következőre szeretném a szülőket kérni:

-Amikor egy hangszer megszólal nevezze meg gyermeke számára a hangszert! 

-Amikor a videóban mutatja a képet, állítsa meg egy rövid időre. Mutasson rá a képernyőre (hangszerre) és nevezze meg a gyermeke számára a hangszert. 

-Amikor a videóban mutatja a képet, állítsa meg egy rövid időre. Mutasson rá a képernyőre és nevezze meg a gyermeke számára a hangszert. (mellékelek egy jpg formátumot, amit nyomtassaatok ki vagy rajzoljatok le) Tegye a gyermeke elé azt a képet ami a monitoron is szerepel. Mutasson rá a monitorra, majd a képre.

-Tegyen a gyermeke elé a 2 képet. Ha úgy látja, hogy kitudja választani a két kép közül a megfelelő képet, akkor 3 képet tegyen elé. A képeket folyamatosan cserélgessék. Nevezzen meg egy hangszert és gyermeke adja a kezébe a képet!



Jó munkát kívánok!

Vigyázzatok magatokra!

2021. 03. 08. HÉTFŐ

 Kedves Gyerekek és Szülők!

A mai órán a következő feladatok lesznek:

1. Zenehallgatás
Nyisd meg a linket! Nagyítsd ki a képet! A videót 1:29-ig nézzétek meg többször!
A videóban  hangszereket szólaltatnak meg.
https://www.youtube.com/watch?v=WV63aVMnyMA&t=79s&ab_channel=ArmaganCitak
A következőre szeretném a szülőket kérni:

-Amikor egy hangszer megszólal nevezze meg gyermeke számára a hangszert! 

-Amikor a videóban mutatja a képet, állítsa meg egy rövid időre. Mutasson rá a képernyőre (hangszerre) és nevezze meg a gyermeke számára a hangszert. 

-Amikor a videóban mutatja a képet, állítsa meg egy rövid időre. Mutasson rá a képernyőre és nevezze meg a gyermeke számára a hangszert. (mellékelek egy jpg formátumot, amit nyomtassaatok ki vagy rajzoljatok le) Tegye a gyermeke elé azt a képet ami a monitoron is szerepel. Mutasson rá a monitorra, majd a képre.

-Tegye a gyermeke elé a 6 képet. Nevezzen meg egy hangszert és gyermeke adja a kezébe a képet!


2. 
Hangszerek

Halllgasd meg  milyen hangszer szólalt meg és húzd a képét a zenéhez!

3. Ritmikai gyakorlat
Kérem tegyen a földre 3-3 színes papírt (pl.kék-zöld-kék-zöld, stb). A papírok egyenlő távolságban legyenek egymástól.
Gyakorlatot mutassa be a gyermekének, csinálják közösen, majd próbálja önállóan csinálni:
- a kék színű papír elé állva tapsoljon háromszor
- a zöld színű papír előtt guggoljon le és csapjon a tenyerével egyet a padlóra.

A feladatokról rövid videót vagy fényképet szeretnék kérni! Ha csak fényképet kapok egy rövid visszajelzést akarok a feladat kivitelezéséről!

Messenger vagy benakanita24@gmail.com küldjétek!


Jó munkát kívánok!

Vigyázzatok magatokra!


2021. 03. 08., HÉTFŐ

 Kedves tanuló és Szülők!

1.  Nyisd meg a linket! Hallgasd meg a zenét, ha van kedved közben énekeld!

Tavasz: https://www.youtube.com/watch?v=bivP7jnwvR8&ab_channel=GryllusVilmos-gyerekdalok

2. Olvasd el a szövegrészt legalább háromszor!

Szivárványszín a ruhám,

bodzaág a furulyám,

ha dalomat elkezdem,

retek nő a kertekben.”

3. Írd bele a füzetbe!

4. Egészítsd ki a mondatot!

https://wordwall.net/play/11842/342/778

A feladatokról videót szeretnék kérni!

Vigyázzatok magatokra!

Jó munkt kívánok! :)